Älskade Santo!

Ibland måste man fatta oerhört svåra belsut. Och i sådana tillfällen måste man tänka på det bästa.
Och i detta fallet handlar det om vår underbara hund Santo! Min älskade hund! Som betyder allt i hela välden för mig! Han är min älskade ängel! Mitt liv! Min underbara gosiga hund! 
Det var längesen jag var såhär ledsen som har varit / är ikväll.
Men saken är det att det bli inte bättre. Santo mår inte bra, han är stressad och tycker inte om Gabriel. Han morrar åt honom så fort Gabriel kommer i närheten. Så fort vi kommer hem när vi varit ute går han in och lägger sig på sin plats i sovrummet och ligger där hela tiden tills vi ska gå ut igen. Han kommer efter många om och men när man kallar på honom. Gosar lite och sen går han och lägger sig på sin plats igen. Han är jätte stressad när vi är ute.. Det gör så ont i mitt hjärta att se han såhär! Vi vill inte ta bort honom! Verkligen inte!
Åh jag vet inte vad jag ska göra! Jag kan inte sluta gråta! Det är skit jobbigt att ens behöva tänka på detta! Men.. ja.. Nä jag kan inte skriva mer nu.. Vi hörs en annan dag..
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nämen vännen... hade ingen aning om detta.. hur går tankarna? Stackar! Lider verkligen med dig ska du veta!!!! massa kääääärlek till dig!! <3

2012-02-26 @ 15:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0