Måndag..

Måndag idag.. Regnet faller.. Tårar faller. Det går i vågor. Ena stunden e det som vanligt och sen kommer trycket över bröstet och jag börjar gråta. Det kommer nog ta ett tag innan man kan lugna ner sig. Igår när jag gjorde en macka till Gabriel skar jag bort kanterna och la dom i Santos matskål.. Men vi hade ju ingen Santo hemma.. :( det är nog dags att ta undan matskålarna nu. Det gör för ont att ha dom framme.. Igår när jag sa hejdå till Santo en sista gång när han satt i hans nya bil, slickade han mig på handen. Han har aldrig gjort det innan. Det e bara micki som han har pussat. Men jag fick min första puss av honom igår. Samtidigt som det var en lycklig känsla, blev det senare när dom körde iväg en otrolig smärta. En smärta jag inte kan beskriva! Det var min första och sista puss från min älskade Santo. För nu e han någon annans..
Jag vet att det inte är så roliga inlägg jag skriver nu, men det hjälper mig.
.
Idag ska jag börja jobba en timme tidigare. På jobbet får man ju annat att tänka på oxå så då kanske man kan slappna av lite.. jag hoppas det iallafall. I morgon e jag ledig, undra vad vi ska gör då, jag och Gabriel. Äh, det tar vi då :) nu ska jag börja göra mig iordning för jobbet. Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0