Hoppas han måste stänga ner butiken!

Arkens Zoo! Stackars djur säger jag bara! Hur kan man behandla djur sådär?! När jag och mamma var där inne en gång så sa vi till att djuren ska ju inte ha det så! Ett par djur, kommer inte ihåg vad dom heter,( men det ser ut som en blandning mellan en chinchilla och en hamster typ ) Det dom hade i sin bur var en liten pinne dom kunde klättra på. Sen var det som man ser på bilden en järnplåt runt buren som ena "hamstern" gnagde på! I en liten bur satt det ca 8 kaniner i. Alldeles för trångt! Mamma sa till dom, men han som kom till oss sa att " nej men dom har det bra" Fuck you att dom har det bra tänkte jag!
Ägaren till arkens zoo borde bli behandlad likadant som han har behandlat hans djur! Jävla idiot säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0