Det blev visst inte så..

Jag glömde helt av att skriva i torsdags.. Jag fick hoppa in och jobba efter mötet jag hade vid 9 tiden. Och efter jobbet var det snabbt bort till dagis för ännu ett möte. Första mötet gick väl bra, men inget jag fastnade för. Och mötet på dagis gick jätte bra =) Det går bra för Gabriel på dagis och han trivs verkligen där! Och jag trivs med att lämna honom där oxå, som vi sa.. Man ska ju känna sig trygg med att lämna honom där. Och det gör jag =) Personalen är helt underbar oxå! =))
Idag ska jag på ett till möte vid halv 1. Sen efter det ska jag fika med min kära kusin Amanda! ♥
I morgon ska jag till doktorn och kolla upp en leverfläck som jag har vid örat. Jag måste nog ta bort den, för ibland kommer det små ruvor på den och det bränner när jag pillar bort dom! ( Ja jag vet, man ska inte pilla bort ruvor ) Men jag kan inte låta bli! haha!Jag tror jag ska kolla upp två andra leverfläckar jag har oxå, en som är under bröstet och sen en som jag har på svanken. Vafasen, när man endå e där så kan man ju passa på att ta och kolla alla ;)
Jag tog ju bort en leverfläck som jag hade på bröstet förra året efter att den brjat ändra färg, och tur var det! För det visade sig att den var elakartad lr vad det var doktorn sa efter han fått provsvaren!
Nej nu ska jag tvätta håret, han bara hoppa in i duschen snabbt innan så jag får dela upp det :P
Ta hand om er så hörs vi kanske ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0