God eftermiddag!

Hmm, jag vet inte vad jag ska skriva egentligen. Allt som jag börjar med att skriva låter så töntigt :P haha!
Inatt har man inte fått sova så mkt.. Men så e det att vara småbarnsförälder ^^, Gabriel har sovit jätte oroligt inatt och jag har fått gå upp och byta kläder på honom 3 ggr inatt och i morse. E det någon utav mina läsare som vet om bebisar drömmer mardrömmar ibland? För Gabriel kan vakna upp och vara jätte ledsen ibland.. Jag undrar om det är mardrömmar lr om det e något annat?
Gabriel e lika pigg som vanligt idag, även fast han sovit dåligt. Jag är dock inte lika pigg! haha! Men men ^^,
I morgon e det mkt som händer.. Först ska vi till BVC, efter det ska vi på föräldrargrupp, efter det ska jag simma med Amanda.. Det var inte så mkt egentligen :P haha! Men lite mer än vad som brukar hända på en vanlig vardag ;)
Just nu håller jag på att tvätta, sen när jag e klar med det ska jag nog ta och bege mig hem till mamma på en kopp kaffe. Sitta och prata lite och ha trevligt. =)
Nej nu ska jag se på Ellen!
Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0