The way back!

Nu har vi precis sett klart filmen "The way back"! Och jag kan verkligen rekomendera denna filmen! Den är baserad på en verklig händelse. Man får följa ett par män som flyr från ett fängelse i Sibirien, och går till Indien.

Det låter kanske inte så intressant när jag skriver så, men jag vill inte berätta för mkt. Det är jätte många kända skådespelare i den oxå! Bl.a. Collin Ferrel, Ed harris, Gustav Skarsgård mm.
Jag gillar verklighetsbaserade filmer, så till er som oxå gillar såna filmer säger jag bara.. Se denna filmen :)

Idag har jag jobbat på Busfabriken! Jag hade mina första kalas själv :) och det gick jätte bra :)
I morgon blir det jobb på hotellet igen :) ska bli kul :)

Nu ska jag ut med Santo och sen blir det sängen för min del.


Natti natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0