Snart träningsdags!

Snart ska vi åka och träna! Jag, mamma och Sarah ska spänna lite muskler :P haha! Jag har fortfarande lite träningsvärk i magen från i förgår :P haha!
Idag ska vi ha en instruktör som visar oss hur vi ska träna det vi vill träna. Jag vill träna ryggen, magen och mina extremt svaga och lite dallriga armar :P Äh, jag vill komma iform igen =) Det var ett tag sen man var det så det e dags för det nu :P
Åh jag såg filmen Burlesque igår! Fy fanken vilken röst Christina Aguilera har! Så fort hon börjar sjunga så ryser jag! Igår rös jag ända ner till benen! Herregud! Vilken gudinna!
Sen såg vi Bad teacher oxå. Den var ganska rolig :) Jag och Micki har filmkväll varje kväll! haha!
Nä nu ska lilleman ha mat, så¨jag återkommer lite senare.
Ta hand om er!
Jag saknar dig Fisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0