Sege söndag!

Det finns så mycket som man går och hoppas på.. Saker som kanske inte ens kommer att hända, men endå så finns hoppet där.
Jag hoppas på ganska mkt, som jag vet antagligen inte kommer att hända, men endå så fortsätter man att hoppas =) Hoppet håller en uppe!
Men jag ska fortsätta att hoppas på mina "hoppningar" lr vad man nu säger :P haha!
I morgon ska jag och lilleman till stadsbiblioteket på en liten undervisning om barnens språkutveckling. Vi missade förra gången så vi fick en ny tid =)
Sen ska vi hem och vänta på moster Sarah som ska passa lilleman då jag ska jobba kvällen. Vad hade jag gjort utan dig Sarah? =) Vad hade jag gjort utan min familj?! Gud vad jag älskar er! Tack för allt ni gör! Tack för att ni alltid finns! Ni är det bästa i mitt liv!
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0