Kylan har kommit!

Nu har lilleman fått sin kvällsmacka och snart är det läggdags för honom. Nu sitter han och tittar på tv och leker med sina leksaker, och jag passar då på att blogga lite.
Vi var hemma hos familjen Sörum innan och busade lite. Gabriel tycker det är så himla roligt med hundar! Speciellt att jaga dom! Som han skrattar då :) haha!
Efter vi varit där så följde Amanda oss en bit hem och sen gick jag in och hämtade Santo så gick vi en runda. Och jag hade inga handskar! Jag trodde mina händer skulle frysa till is! Jag blir så lätt kall om mina händer när det e lite kyligt ute! Men i morse var det nog fasiken kallare! haha!
Men men, det e ju denna årstiden nu. Då ska det vara kallt! Jag längtar faktiskt tills snön kommer =)
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0