Jag är på rätt väg nu!

Träningen har gett resultat. Jag har endast 2 kilo kvar till min starvikt som jag hade när jag blev gravid. Men jag känner inte att man har minskat några kilo.. Det kommer kanske sen när man börjar bli bekväm med kroppen igen? När den är lite fastare ^^, haha!
Lilleman och Sarah ligger och sover nu, och jag ska passa på att plocka undan lite här hemma och även ta en dusch innan lilleman vaknar igen. Man får passa på att göra sånt när dom små liven sover.
Jag har inget planerat idag, så jag får se vad dagen har att erbjuda. Jag vill inte sitta hemma iallafall..
Nej nu hinner jag inte skriva mer just nu.
Jag skriver mer senare idag / ikväll..
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0