Äntligen!!!

Ikväll ska jag och Amanda gå på bio! Vi ska se Twilight Breaking dawn! Ohh jag har längtat efter denna filmen länge nu! Och jag är nog inte ensam om det ;)
Annars då?
Det e min lediga dag idag. I vanliga fall hade man kunnat sova länge, men icke när man har barn! haha! Vaknade vid 9 i morse av att lilleman låg och pillade mig i ansiktet =) Sen var det bara att gå upp. Men det e skänt att gå upp tidigt! Dagen blir så mkt längre och man känner sig allt lite piggare än vad man brukar göra!
Åh jag måste bara få ur mig detta!
Jag blev lite irriterad igår! Jag satt och kollade runt på några sidor igår och kom in på lite olika bloggar. Där var det en tjej som hade lagt upp två bilder där hon ligger ner och tycker hon är så himla smal! Man ser klart och tydligt hur hon drar in magen, och sen blir ju magen plattare när man ligger ner! Sen var det en annan, som "skröt" om hur "mycket" mat hon åt! Hon hade lagt upp en bild på det, och jag kan lova er! Det var ju för fasen en barnpotion! Vad är det med folk? Man går inte ner i vikt genom att sluta äta! Vill man gå ner i vikt, då får man väl endå röra på sig och träna? Inte genom att minska ner maten till små portioner?!
Kolla på bloggerskan Kisse! Hon är ju sjukligt smal! Visst hon tränar, men hon äter ju för fasen ingenting! Det hon äter flitigt är väl isåfall hennes bantningspiller!!
Visst, jag vill oxå gå ner i vikt. Men jag slutar inte äta för det! Jag har börjat träna! Och det har börjat ge resultat! Kroppen börjar bli lite fastare och jag börjar komma iform igen efter min graviditet. MEn jag vill ju inte bli så smal så jag ser sjuk ut! Det är bara äckligt när man ser alla ben sticka ut lite överallt!
Nä, nog om detta.
Nu ska jag fixa till mig, sen ska jag ut och GÅ med lilleman och Santo!
Ta hand om er!
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0