Vilken stjärna!

Åhh vad spännande det var igår på uttagningen till Eurovision!! Neb vi kom med! Vilken stjärna han är den där Saade! Han levererade bra igår! Men på lördag kommer han leverera ännu mer! Jag hoppas verkligen att han kommer komma på en bra placering! Iallafalltop 10!

Micki gav mig fria händer igår att inreda vardagsrummet! Vi ska köpa nya soffor. Jag älskar den vi har nu, men man får inte plats så många i den. Så vi ska ha typ en tre sits soffa och sen någon fåtölj lr nåt mer =) Och jag gick in på ikeas hemsida bara för en stund sen och hittade en som jag föll för direkt! Men vi får ju åka dit och provsitta dem först! Man måste ju känna om den är mjuk o skön att sitta i ^^,

Idag kommer mormor ( mamms ) hit på en kopp kaffe efter jobbet =)
Sen vet jag inte mer vad vi har för planer idag.  Det återstår att se ^^,

jag skriver mer senare!

ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0