Vilken grym sida!!!

Måste tacka Amanda igen för tipset jag fick om en sida där jag kan kolla på alla mina serier jag följer! Nu har jag inga dagar uppbokade i veckan för jag har sett avsnitten som går! Mohwaha! Så nu kan jag titta på annat på tv, utan att missa mina avsnitt av favorit serierna.

Haha tittar ni på Total Black out?! hahaha! Som jag skrattade åt de två sista killarna kämpade! Dom var ju inte smidiga för 5 öre! hahaha!

I morgon ska vi till BVC med lilleman. Dags för vägning och mätning. Ska bli kul att se hur mkt han har växt sen vi var där sist för en månad sen.
Efter vi varit där ska jag upp till jobbet och snacka lite med chefen ( igen ) Om jag så ska tjata hål i huvudet på dom så kommer jag inte ge mig :P

Nej nu är det dags för sista avsnittet av säsong 2 av Vampire diaries. ^^, Spääääännande!

Hörs sen!

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0