Vår lille sångfågel!

Idag har vi varit på Eurostorp med mormor Ylva. Inne på blomsterlandet blev lilleman lite gnällig och ville ha mat. Så vi fick gå in på Escpresso house och mata han. Och efter maten satte han igång! Han låg och "sjöng" hela tiden! haha! Sen höll han igång i säkert en timme! Nu ligger han och sover gott i vagnen =)
Det tog på krafterna att sjunga ut ^^, Så som han sjunger loss på filmen, så brukar han hålla på ibland innan han ska lägga sig :P Han är så go vår lille son!

Så härligt att värmen har kommit igen =) Jag fick nästan en chock när jag gick ut idag! Jag hade tagit på mig massa kläder för jag trodde det blåste kallt! Men icke! Det var ju hur varmt och gott som helst! Riktigt najs! Hoppas värmen är här för att stanna nu!

I morgon ska jag nog börja på projektet hallen hemma. Jag ska riva ner tapeten där hatthyllan har suttit och spackla igen hålen som blev då hela skiten till hatthylla ramlade ner! Sen ska jag riva ner tapeten där det är sönder intill vardagsrummet. Det fattas ju en bra bit tapet där, för en hund har bitit bort den. Jag tycker det är så dåligt att man ska behöva göra sånt själv. Borde inte hyresvärden fixa sånt?! Tacka vet jag HFAB! Dom är det ordning på! Det är det då fan inte på privatägda hyreslägenheter..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0