städ söndag

Idag när jag fått Gabriel att sova middag satte jag igång att städa hemma. Och sen när jag var klar var jag så himla hungrig så jag gjorde några mackor.. Och så vaknar Gabriel! Det är precis som om han har ett extremt luktsinne som säger åt han att vakna för nu ska mamma och pappa äta! haha!
Men jag satte honom i sin babysitter medans jag åt, och där satt han så snällt och tittade på tv =)

Jag var på nya Willys innan och handlade lite blöjor och annat innan. Vilken fin lokal det är! Det kommer ju vara vårt nya ställe att handla på nu! Det ligger ju där gamla hemköp låg innan så det är inte ens 10 min från oss! Perfekt avstånd!

Just nu är jag hemma hos mamma och pappa. Jag ska kolla Big brother ikväll! Alla deltagare är ju nominerade så man måste ju se vem som åker. Jag hoppas på Sonia! Hon är så extremt j*vla falsk så det finns ju inte! Katerina är ju oxå ganska extrem så hon får gärna oxå åka.. Bara inte Simon åker! Han är ju min favorit! Dom jag gillar bäst i huset är Simon, Sara och Maritin. Och dom jag gillar minst är Peter, Sonia och Katerina. De andra är väl helt okej, men inga jag skulle ringa och rösta på som man vill ha kvar.

Har ni skickat in era deklarationer? Dom ska ju vara inne i morgon. Så har ni inte gjort det så masa er bort till skatteverket eller gör som jag och deklarera via mobilen. Hur smidigt som helst! Tummen upp för det =)
Det var så skönt att få sin deklaration detta året. För nu slipper jag springa in till skatteverket och förklara att hotellet som jag jobbade på innan inte skickat in uppgifterna. Så vi var alltid sena med våra. Så höll det på i tre år! Fy fan!
Men nu har  man en fullständig deklaration som man bara behöver skriva under och skicka in.

Vi hörs sen!
Jag ska kolla på ett till avsnitt av vampire diaries nu =)


P.s
Tack för alla fina kommentarer! Jag har världens bästa läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0