Onsdag = bakdag

Idag ska jag baka! Det kommer bli Cissi bullar och kanske daimcheesecake. Jag får se om jag orkar baka allt :p Men eftersom vi inte har världens största kök så ska jag invadera mammas kök! Men jag tror inte hon har nåt emot det :P Dom får ju smaka på mina bullar sen =) Och vem kan motstå Cissi bullar? För er som inte vet vad Cissi bullar är så är det en aningen större kanelbullar än vanligt :P Det är nästan så att man bara orkar äta en bulle :P Dom kom till genom att jag blev så trött på att baka en gång, så jag gjorde större bullar för att degen skulle ta slut snabbare! Och resultatet blev STORA bullar! Alltså Cissi bullar ^^,
Jag får se när jag hinner skriva igen, men det ska nog hinnas att skriva lite mer senare. Nu ska jag passa på att hoppa in i duschen och sen ut i stormen med lilleman och Santo.

Vi hörs om några timmar!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0