Min första mors dag!

Idag är det Mors dag. Och min första mors dag!
Och ska jag vara ärlig så var jag lite nere idag.. Jag hade sovit dåligt och humöret var inte på topp. Man får såna dagar då man bara vill sätta sig ner och gråta en skvätt. Och så kände jag idag.
Men allt vände när jag kom hem efter lite fika från Amanda. Då stod det en påse från Fritz blommor utanför dörren till mig! Min älskade hade skickat blommor till  mig med en nalle och choklad och ett fint kort! Åh jag blev så himla glad och min dag lös upp! Jag blev så glad att jag började gråta! haha! Att man kan bli så glad av att få blommor? :P Det var så fint skrivit på kortet oxå så det var nog lite det med. Bara en massa glädjetårar =)
Senare på dagen blev det mors dag fika hos mamma. Lite tårta och kaffe.
Så för att summera min första mors dag..
Den började inte så bra. Men min älskling fick den till att bli min finaste första morsdag =)



Jag älskar dig så otroligt mycket!
 Du är det bästa som finns älskling!
Du och Jag! 
( Och lilleman ^^, )  


Kommentarer
Postat av: Amanda

så fint av honom! :)

men du vet att du alltid har oss när du känner dig nere! och allt känns tufft! även om man inte kan göra så mycket åt det så är det väl ändå alltid en tröst att veta att man inte är ensam :) Massa kramar på dig min fina kusin!

2011-05-29 @ 20:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0