Helvetes jävla dag!

Detta har verkligen inte varit min dag! Allt har bara skitit sig hela tiden och jag har gått och varit irriterad och ledsen halva dagen pga detta! Helvetes jävla skit dag!
Det började med att Gabriel bara skrek och skrek i morse.. Övertrött som han var ville han bestämt inte sova. Men tacka vet jag barnvagnar och trösklar! För efter en stund med vagnen rullandes över tröskeln så somnade han.
Sen upptäcker jag att mobilen inte funkar! Det stod att det inte fanns någon service! Jag stängde av mobilen och satte på den igen säkert 5 ggr.. Innan jag fattade att det var idag som mitt abonnemang sas upp och jag skulle byta till det andra simkortet! Dah!
Sen när jag skulle åka och handla fick jag inte fast bilbarnstolen! Jag vet inte hur jag var mig åt för att inte få fast den..
Och det som var droppen för mig idag var när jag och mamma skulle fika på maxi i flygstaden. Jag gick bort mot sofforna och skulle gå och sätta mig där, då det kommer en idiot till GUBBJÄVEL och tränger sig förbi mig. Jag trodde han skulle till de andra gamlingarna som satt lite längre bort! Men nej nej, han skulle ha sofforna jag stod vid. Det var kanske 10 cm mellan vagnen och där jag skulle sätta mig. Och GUBBFAN tränger undan mig och vagnen och sätter sig ner! VAFAN ÄR DET FÖR JÄVLA SÄTT?! Jag blev så chockad.. Jag bara tittade på han med öppen mun och fattade inte vad han höll på med! Sen gick jag därifrån.. Vilket jag inte skulle gjort, jag skulle ju sagt till honom.. Men jag blev så chockad så jag visste inte vad jag skulle göra.. Jag var mållös! hur beter sig folk egentligen? Det är ju inte så konstigt att man blir förbannad på vissa gamlingar när dom beter sig så! Bara för att dom är gamla och skrynkliga så ska dom fan inte bete sig så! Och vet ni var det värsta är då? Denna GUBBFAN har gjort precis likadant en annan gång när jag och mamma fikade där. Fast då sprang han och satte sig där när det satt en ung tjej där som skulle fika med sin mamma och pappa. Hon sa att hon passade plats till sina för sina föräldrar som stod i kassan.. Och tror ni GUBBJÄVELN flyttade sig?! Haha Nä! Han satt där med hennes familj och tittade på.. Han skulle verkligen ha den platsen! Det är ju inte hans plats! Det står ju inte hans namn på stolen!? Åhhhh Jag blev så arg!!!
Sen när jag kom hem skulle jag göra mat. Men innan dess så gav jag lilleman mat och hoppades på att han skulle somna.. Men icke! Efter matande, ammande, gungande i famnen, lite körande i vagnen och sen tillslut en ute runda i vagnen oc Santo så somnade han.. Så två timmar senare kunde jag laga klart min mat och sitta ner och varva ner lite med min mat.
Hur har er dag varit? Hoppas den har varit bättre än min iallafall ^^,

I morgon ska jag träffa Dex en stund innan hon ska jobba. På fredag ska jag bort till Trönninge och på lördag ska jag hem till min älskade kusin på lite lördagsmys med tacos och trevligt sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0