Gääääsp!

Nu börjar klockan närma sig 22.00 och jag känner hur ögonenlocken börjar bli tunga.. Lilleman ligger och sover och jag funderar på att göra han sällskap snart. Ibland förstår jag inte varför jag ska envisas med att vara uppe länge. Man är ju så trött på morgonen efter :P

I morgon ska vi bort till Trönninge på kalas. Men innan dess så ska jag nog träna lite hemma. Jag måste ju ge spelet Micki köpte en chans. ^^,

Jag har egentligen inte så mkt mer att skriva om, för det har inte hänt något speciellt idag.. Eller en rolig sak har hänt! Ni vet ju att det finns familjeparkeringar på Maxi.. Och idag när vi skulle handla så körde jag förbi dom parkeringarna. Och självklart fanns det ju inga lediga. Men så såg jag att det var en tjej som skulle köra, så jag svängde runt och ställde mig framför hennes bil och körde framåt när hon backade. Så ser jag att det kommer en bil jämte hon som backade ut. Men jag var ju före henne så hon kunde inte ta platsen! hahahaha! Vilken min hon hade när hon såg att jag tog platsen! Men jag har ju en familj, så platsen var ju mer till mig än till henne. För inte hade hon någon bebis eller unge i bilen. Det var hon och hennes kompis!
Hahaha som jag flabbade!
Det har ju varit en sån diskussion i hallandsposten ang familjeparkeringarna. Folk som ställer sig där för att det är större plats och dom är rädda om sina bilar. Och dessa jäkla pensionärer!! Jag blir tokig på dom!
Vi familjer som behöver platserna.. Vi får ställa oss på de vanliga parkeringarna. Det är fel.. För dom som tar våra platser behöver inte dom lika mkt som vi. Vi behöver ställa upp dörrarna mkt, för att kunna komma in med bilbarnstolen lättare. Familjeparkeringarna är till för familjer som åker och handlar. Inte för gamla och folk som vill ha mkt plats för bilen! Till er som ställer er på "våra" parkeringar.. Ställ er på en vanlig parkering istället, ställ er på två parkeringar om ni inte vill ha en vanlig parkering!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0