Full fart hela dagen

Dagen började med att vi gick upp vid halv nio för att äta och göra oss iordning för att sedan bege oss bort till BVC. Lilleman väger nu 5894g och är 62 cm lång! Han följer sin kurva bra :)
Efter besöket där blev det lite frallor till frukost och sen åkte jag till jobbet.
Efter jobbet åkte jag och lilleman till gammelfarmor och hälsade på. Där bjöds det på kaffe och nog världens godaste kladdkaka! Åhh vad god den var!
Innan vi begav oss hem blev det ett snabbt besök hos mamma och pappa. Jag hade Santo där medans jag var på jobbet och farmor.
Nu sitter jag hemma med massa tända ljus i vardagsrummet. Santo ligger och sover på golvet nedanför soffan och Gabriel sover i sin säng. Han somnade i famnen innan efter hans kvällsmat. Det är så himla mysigt när han somnar på en =)

Åh jag har sett alla avsnitt för säsong 2 av Vampire Diaries! Oh dear lord säger jag bara! Så spännande det är nu!
Jag ska se klart alla Desperate housewifes oxå. Ska nog se ett avsnitt nu innan jag går och lägger mig ^^,

nä nu blev jag sugen på att se ett avsnitt av Desperate!
Vi hörs i morgon!

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt att du kollar desperate!! dom är ju the shit!! :)

2011-05-04 @ 12:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0