En sann vän som alltid finns hos mig

Detta inlägget är till min underbara vän Emelie!

Jag är så glad att vi tog upp kontakten igen för några år sen!
Du var min bästa vän i många år! Och du kommer alltid vara min bästa vän! Vi har inte lika bra kontakt nu, men även fast att det kan gå månader innan vi träffas igen så känns det som igår vi sågs sist! Och det kallar jag sann vänskap! Jag hade så himla mysigt hemma hos dig idag! Man kan verkligen prata med dig om allt mellan himmel och jord, och jag behöver inte  ens oroa mig att det ska komma ut. För jag vet att det stannar hos dig. Jag har så fina minnen tillsammans med dig! Och det är många gånger jag sitter och tänker tillbaka till vår tid tillsammans! =) Vi får inte låta oss glida isär igen. För jag vill ha dig i mitt liv, som min vän livet ut!
Du var min bästa vän och det kommer du alltid vara innerst inne! Jag älskar dig och du är en sån underbar person! ♥







Kommentarer
Postat av: Emelie

Herregud!! Tack!! satt o läste det på jobbet o började gråta. :)jag håller med dig till hundra procent. jag känner exakt likadant för dig!! Jag älskar dig otroligt mycket och har gjort det hela tiden!! Vi SKA INTE tappa kontakten igen!! det lovar jag!!

2011-05-08 @ 12:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0