En sak vill jag ni ska veta

Det jag skriver i bloggen skriver jag för att jag vill skriva det. Har jag en dålig dag, skriver jag det. Och det är abslout inte så att jag vill ha uppmärksamhet lr nåt sånt. Jag skriver för att det kan vara skönt att skriva av sig lite. Och kan ni inte ta det jag skriver så läs inte min blogg.  Så enkelt e det. Tycker ni att jag gör bort mig i min blogg, läs inte den! Tycker ni att jag är barnslig i vissa inlägg, läs inte den! Det kan inte bli enklare!
Alla har vi våra dagar då det inte är lika bra som andra dagar. Allt är inte perfekt, och jag är inte perfekt! Det vet jag. Men säg någon som e perfekt..?
Så, nu har jag fått det sagt iallafall..

I morgon ska jag träffa Nico och Katarina! ( Nicos mamma ) Det ska bli riktigt mysigt faktiskt! Det var så himla länge sen jag träffade Nico.

Sen vet jag inte vad jag ska göra mer.. (än) Vi får se vad dagen har att ge.
 

Nu ska jag fortsätta att se på Desperate Housewifes!

Baj baj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0