Ehuuu

Fy fanken vad jag mår skit! Det började igår när jag satt i solen.. Jag började att må illa och kännde mig lite snurrig. SÅ jag gick in och drack vatten och satt inte mer i solen. Men illamåendet försvann inte! =( Hela min kväll var förstörd! Jag gick och la migvid tio tiden, för jag orkade inte vara uppe! Trodde att jag skulle sova bort illamåendet, men icke! Nu är jag alldeles skakig! =(
Jag får se om det kanske försvinner när jag har ätit frukost. Jag hoppas på det! Jag och lilleman ska ju på föräldrargrupp sen vid elva. Det är ju inte så kul att sitta där och inte vara koncentrerad! =(

Nä nu ska jag trycka i mig lite yoggi och havrefras..

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0