Älskade (Hatade) regn!

Åh vad jag (inte) älskar när det regnar! Man blir blöt i hela ansiktet vilket jag verkligen (inte) tycker är så mysigt! Kläderna blir blöta och jag fryser! Jag har en hund som måste gå ut oavsett väder! Och jag måste ta med mig lilleman när det e dags att rasta Santo! På med Regnskyddet och sen gå ut utan regnkläder :P Där får jag egentligen skylla mig själv, men endå! FY fan vad jag hatar regn! Det värsta är ju inte att gå ut med Santo och barnvagnen. Det gör jag ju varje dag endå. Det värsta är när regnet kommer i ansiktet! Uuuuh! Jag ryser bara av tanken! Fy tusan!

Idag blev det tacopaj på menyn. Dock var jag inte alls nöjd med själva pajdegen! Den var alldeles kaos! Så är det någon av mina kära läsare som har ett bra recept på en pajdeg så får ni gärna dela med er ^^, det skulle uppskattas ♥

På lördag ska vi bort till Trönninge på kalas! Lucas fyller 13 idag så han ska firas på lördag. Sen på söndag kommer Sarah och kanske Caroline hit och ska spela lite kinect. Jag har inte frågat Caroline än men jag tror nog hon kommer endå ^^, Det känns som om det var så länge sen jag träffade henne.. Men det var bara för en vecka sen :P

Nej nu ska jag gå och lägga mig.
Jag var alldeles för trött i morse. Det var ju lilleman oxå för han somnade direkt efter att han hade fått mat :P

Aja vi hörs i morgon.
Ta hand om er!
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0