woho!

Gabriel sov hela natten i natt! Han vaknade vid halv 6! Jag blev så förvånad! Det var så skönt att vakna och vara pigg :D haha! Fast endå så vaknade jag någon gång under natten och kollade honom.. Jag är ju van att vakna och gå upp vid tre och amma.. Men denna natten ville han sova längre! Och han skrek inte i morse när han vaknade, utan han låg och jollrade och skrattade! haha!
Vår lilleman har ju namnsdag idag med! Och när tant Dexter kom över innan så hade hon med sig lite namnsdagsfika.
Efter fikan och Ellen på tv begav vi oss in till stan. Först gjorde vi en sak, och sen gick vi till Hello och åt lite lunch. Sen kom tant Amanda och gjorde oss sällskap. Det var en trevlig dag på stan, fast att det blåste som in i bomben!
I morgon blir det ett besök hos farmor Veronica. Fast innan vi ska bort dit ska det städas lite där hemma och sen blir det ett litet bad för Gabriel. Jag ska försöka ta ett foto på när han badar så ni får se hur han njuter av badet.
Och sen på lördag ska mamma vara barnvakt åt lilleman. Sara fyller år så vi är bortbjudna dit på lite festligheter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0