Slut på mjölk?

Jag e lite nojjig att bröstmjölken börjar ta slut.. Brösten blir inte hårda som dom brukar bli efter några timmar.. Dom känns som ett par vanliga bröst.. Och det verkar som om Gabriel inte får i sig tillräckligt, för han vill äta igen efter bara en timme.
Jag brukar vakna på nätterna när det är dags att amma av att brösten spänner och är tunga, men inte nu.. Jag måste ringa BVC i morgon och prata med Bettina.. Tänk så tar mjölken slut? Jag vill ju fortsätta att amma.. Den närheten man får med Gabriel under ammningen är ju underbar! Och ammning är ju det bästa för barnet.. Det är inte alls samma sak att ge han flaskan.. Jag får vänta och se vad som händer.. 

Jag e hemma hos mamma nu.. Jag ville inte vara ensam hemma. Det är jag ju egentligen inte´heller, jag har ju Gabriel och Santo. Men dom kan jag ju inte prata med och få svar.
Men jag ska nog hem snart igen. Det blir att jag tittar på Big brother och sen åker vi hem.

Jag skulle ha tvättat idag, men jag glömde helt bort tiden. Så jag får la boka om tiden igen..

Nä, nu ska jag titta lite på tv.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0