Periodare

Gabriel har sina perioder när det gäller sovtider.. Jag ska inte hurra förtidigt då han sover hela natten, för någon dag senare är han vaken  hela natten! haha! Och så var det nästan idag.. Från halv 4  i morse låg jag vaken med honom i sängen och försökte få honom att sova.. Men icke sa nicke! Så idag blev det inte mkt sömn. Men men, vi får väl hoppas på bättre sovtider inatt. =)

Idag har jag inte gjort så mkt.. Var hemma hos mamma och tvättade bilen lite.
Igår var jag i Trönning en stund. Det skulle bara bli ett snabbt besök, men det blev några timmar :P Vi fastnade i köket och satt och pratade jätte mycket. Det är alltid lika trevligt att besöka dom. Man känner sig som en i familjen =) Vi kan skoja och prata om allt =)

Nej nu ska jag ta upp tvätten och sen bege mig mot sängen.

I morgon ska jag träffa Dex, vi ska göra en hemlig sak som jag inte kan skriva om i bloggen.. För jag vet att en person läser den som inte får veta något ^^, höhö!

Natti natt!

Ta hand om er!

Hej då!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Go bild!! Bra min på dex!! hahah!!!

2011-03-24 @ 11:49:41
URL: http://gobbegobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0