Nästan..

Jag gissade ju på att Gabriel skulle väga 4785g, och jag hade bara lite fel! Han vägde 4740g. Så jag var inte så långt ifrån ^^, Så nu väger han 4740g och är 57 cm! Vår lilla kille blir bara större och större! Det är så kul att se hur han växer! Både kroppsligt och hur han utvecklas. Han skrattar och jollrar alltid när han sitter i sin babysitter! Och sen har han börjat flina när han ska ammas, sen är han igång hela morgonen med sina små underbara ljud! ♥
Nu sitter han jämte Micki i soffan och snuttar på sin napp och håller micki i handen! Åh! Jag är världens lyckligaste människa som har en sån underbar familj! Jag älskar dom så mycket!

Nej nu ska jag fortsätta att kolla på Ullared, och sen kommer En unge i minuten!
Det är faktiskt ett intressant program! Man har ju varit i deras situation så man känner med dom. Sen är det så vackert att se när dom får sin bebis till världen! Jag måste erkänna att sist fick jag tårar i ögonen.. Det var så himla fint!

Nej gott folk, jag missar för mkt av Ullared nu när jag skriver :P
Vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0