Mycket gos och lite sömn

Gabriel höll mig vaken inatt. Han är så sällskapssjuk den lille krabaten så det finns inte! Och inatt var han på goshumör. En timme efter att jag ammat honom vid 4 inatt så vaknade han och låg och skrattade och jollrade och ville ligga och gosa.. Så jag fick hålla mig vaken i en timme och ligga och klappa han på kinden och på huvudet.. Tillslut somnade vi båda under mitt täcke. Men det blev bara två timmars sömn sen var det dags för ammning =) Så man e lite sleeeeeten idag ;) Försökte vila innan, men det gick ju inte så jätte bra. Så nu har jag druckit en energidricka.. Får se om man blir piggare.. ^^,

Vi ska hem till Amanda sen på lite tjejtajm. Vi ska färga håret och ha lite ansiktsmasker på. Sen blir det tapas ikväll! En riktigt mysig kväll kommer det nog allt bli =)

Vi var på jobbet innan idag och hälsade på, sen pratade jag lite med chefen.
Alla blev så kära i Gabriel och berömde hur otroligt söt han var =) hihi! Man kan ju inte bli annat än stolt med så mkt berömmelse vi fick  för vår lilla ängel =)

Jag skriver kanske mer ikväll efter att jag kommit hem från Amanda. Annars hörs vi i morgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0