Jag har gjort mitt

Hejsan svejsan! Jag ligger i sängen hemma hos mamma nu med Gabriel jämte mig och Santo på golvet. Jag har ju varit hemma his sara idag på lite födelsedags firande. Det var jätte trevligt hemma hos sara med massa skratt och skoj! Sen blev det en pytteliten runda in till stanför min del. Vi kom in, sen åkte jag hem efter 1,5 timme... Jag har gjort mitt. Jag har varit ute och haft kul innan. Men nu är det annorlunda. Jag är mamma nu. Visst, man kan ju gå it med sina kompisar fast man e mamma, men jag känner att jag har gjort mitt nu. Jag är, fast endå inte samma människa som man var inna . Nu har man ett ansvar, ett helt nytt liv. Och jag älskar mitt nya liv! Jag älskar min familj, mina pojkar så mycket! Jag skulle inte byta det mot allt i världen! Ni får ursäkta mina stavfel i detta inlägget, men jag bloggar via mobilen och det är så krångligt att skriva på den.. Nu ska jag sova. Natti natt! Och tack sara för idag! Jag hade jätte kul :) Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0