Hallandsposten

Idag var vi och tog foto på Gabriel till Hallandsposten. Göte Carlsson foto tar gratis fotopå bebisar upp till 3 månader. Dock var Gabriel inte på så bra humör när han skulle bli fotad :P Han ville hellre sova ^^, Men det blev ett foto iallafall, och han blev så söt! ( Han kan ju inte bli annat ;) )
Åh det har varit så härligt väder ute idag! Jag använde min skinjacka idag och det var inte ens kallt! Våren är påväg!
Veckan ser ganska lugn ut, som alla andra veckor. Men till helgen ska vi hem till familjen i Trönninge =) Alltid lika kul att hälsa på dom =)

Glöm inte att hålla utkik i Hallandsposten. Om 1 - 3 veckor är vår lille Gabriel med ♥


Kommentarer
Postat av: Isabella

Hej :)

Mamma smsade precis att hon pratat med veronica och du hade sagt att du hade ett paket blöjor i stolek 1 som gabriell växt ur, och att du undrade om jag ville ha dom.

Så gullig av dig att tänka på oss. Blev verkligen jätteglad :)

Jag har läst din blogg länge men inte vågat kommentera något.

Super gullig liten kille ni fått, grattis jätte mycket!

Hoppas ni har det bra hela familjen :)

2011-03-09 @ 19:53:32
Postat av: cissi

Tack så mkt =)

Ingen fara =) Alltid kul att kunna bidra. Blöjor behövs alltid =) Vad kul att du läser min blogg =)

( Fortsätt med det ;) ) haha

Ett stort grattis till er lille flicka! Ta hand om er!

2011-03-11 @ 20:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0