Det tar mer tid än vad jag trodde..

Att vara mamma tar mer av fritiden än vad jag trodde.. :P När lillkillen har somnat är man så trött själv så man orkar inte göra allt man brukade göra innan.. Som att blogga tex. Jag har faktiskt inte orkat att blogga nu de senaste dagarna. Sen har jag ganska mkt att göra nu med så bloggen har fått vila lite.
Jag kan inte skriva vad jag har gjort idag för det e hemligt :P Men jag har iallfall varit med min älskade kusin Amanda! Vi fikade lite på Eurostorp =)
I morgon har jag oxå massa saker för mig.. Hela denna veckan kommer vara fullspäckad =) Men det gör inget! Hellre att man har saker att göra än att inte ha något alls att göra!

Ikväll ska jag nog gå och lägga mig tidigt. Innan elva iallafall. Jag är helt slut i kroppen efter denna dagen! Jag har typ stressat hela tiden! Så blir det när man vaknar lite försent så man stressar! Jag och Gabriel skulle på läkarbesök idag halv två, men vi somnade och vaknade alldeles försent så det blev stressigt där. Sen har hela dagen känts stressad.. Men men, jag kommer nog sova gott inatt ^^, Om Gabriel vill sova inatt dvs :P haha

Jag skriver mer i morgon!

ha det så bra och ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0