Bra jobbat Cissi! Jävla klant!

Jag satt och skulle föra över en massa foton på Gabriel från mobilen till datorn.. Och utan att tänka mig för så klickade jag jätte fel och tog bort en massa foton som jag hade kopierat! Jävla klantskalle! Men men, det finns inte så mkt att göra åt det nu. Det är bara att ta massa nya foton på honom ^^, Det är så typiskt mig att göra en sån sak.. Allting ska ju gå så snabbt så jag hinner ibland inte tänka på vad jag gör förrens det är försent! haha!
Jag har tittat på ett program som går på tv nu, The burried life tror jag det heter.. Det är ett gäng killar som har skrivit upp saker dom vill göra innan dom dör.. Ganska roligt program!
Och nu har Sverige kommit med samma program, fast med Erik och Mackan.
Så nu tänkte jag.. Att när jag har någon dag där jag har tid över så ska jag sätta mig ner och göra en sån lista.. Kanske inte med 99 saker som programmet som Erik och Mackan har.. Men iallafall några saker =) Det kan ju bli kul!

På lördag ska vi hem till familjen i trönninge på middag. Sen är det ju såklart finalen av Melodifestivalen! Yeah! Dock så är ju inte min favoritlåt med.. Jag kan inte förstå hur Sara Varga kunde gå vidare och inte Linda Pritchard! Hur tänker svenska folket?! Jag förstår inte!

Nej nu är det snart dags för sängen.
Ha det så bra och ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Förra granne

prova ctrl z nästa gång brukar funka :)

2011-03-11 @ 00:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0