Tack underbara ni!

Igår hade jag en liten tjejkväll hemma hos oss med en liten ostbricka tillsammans med mina älskade bästaste vänner! Tack för en underbar kväll med massa skratt, prat, modevisning och dans! Ni förgyllde min dag igår och jag är så glad att ni kom! Tack Amanda, Emelie, Dex och Sara! Ni är bäst! ♥ Vad hade man gjort utan er?
Och tack till mamma och Sarah som passade lilleman och Santo! ♥

Annars då? Nä det händer inte så mkt i mitt liv just nu. Allt rullar på som vanligt!
Idag har jag varit hos mamma nästan hela dagen. Jag har dock inte solat, har suttit i skuggan i hammocken med lilleman och njutit av värmen. I morgon kommer det ju bli minst lika varmt, så då kanske jag solar lite.. Vi får se.

Nä gott folk, jag ska se på finalen av Big brother nu! Undra vem som vinner.. Det tar emot att säga det, men jag tror Peter vinner.. =/ Simon lr Martin får gärna vinna.. Men jag vill inte att Peter ska vinna.. Jag har lite svårt för honom :P

Aja, jag skriver mer i morgon!

Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack själv mitt hjärtgull. :) skönt för dig att simon vann.. :D :D

2011-06-05 @ 23:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0