Nu börjas det.. Igen!

Då har de små äckliga fiskmpsungarna kläckts ur sina ägg! Och föräldrarna försvarar dessa små fula fåglar genom att dyka rakt mot en när man är ute och går! Det knäppa är att ungarna sitter uppe på taken!?
Det var så härligt väder ute innan vid 21.30 tiden, så jag tog mig ett halvt glas vin och satte mig på balkongen. Allt var så tyst och mysigt. Man hörde hur svalorna sjöng och jag satt verkligen och njöt! Och sen kommer de förbaskade fiskmåsarna och skriker och förstör hela stämmningen! Usch jag gillar inte de där fåglarna!
Jag tror nog jag ska hoppa in i duschen nu innan jag går och lägger mig. Ta en snabb kalldusch så man känner sig lite sval! För även om det är svalt ute nu, så känner man endå hur klibbigt vädret är. Klibbigt och kvavt.. Det kommer nog regn inatt.. Det blixtrar ju allaredan!!

Nej nu kallar duschen och sen ska jag gå och lägga mig!

Ta hand om er så hörs vi i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0