Tandvärk!

Uuuuuhh! Jag har sån tandvärk så det finns inte! Jag kan inte äta, gäspa, gapa osv! Hela munnen e svullen på vänster sida! Jävla visdomstand! Varför finns dom ens? Jag kommer ju inte bli visare av den heller ;) haha! Nä det var ett dåligt skämt :P
Idag på jobbet gick det bra! Förutom att vissa inte kan hantera stress och blir sura på oss som inte gjort något fel. Det blev kaos ett tag på jobbet då alla handdukar hade tagit slut, och vi har bara en tvättmaskin som vi kan använda oss av, och få fort handdukarna va klara och torra så tog dom slut igen. Tydligen så hade det blivit en missuppfattning gällande tvättandet, så dom som skulle hålla koll på det höll inte koll på det. Och så kom chefen och ifrågasatte detta och då blev alla sura på alla, för det var ingens fel?!
Jag och Sarah kom ner till första våningen när vi va klara med den våningen vi va på och då hade helvetet brutit loss. Vi erbjöd oss att hjälpa till men då fick man bara en rygg vänd i ansiktet, inget svar och bara tjurerier.
Men men, människor reagerar olika vid stressade situationer.
Jag själv kan stressa upp mig för små saker, men jag tycker att jag har blivit lite bättre :P Det gäller att stanna upp, ta ett djupt andetag och hitta en lösning på allt! Då blir allt bra =)
Det var så skönt att få komma hem till min familj! Här hemma var det lugnt och skönt!
There is no place like home ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0