Organisera mera!

Nu har jag suttit i två timmar och organiserat lite bildmappar och bilder på lilleman. Så nu har jag lagt alla bilder månad för månad i enskilda mappar! Och jag har bara kommit halvvägs! Men jag blir så trött i huvudet! Man sitter och koncentrerar sig så mkt för att man inte ska råka ta bort en massa bilder osv! Jag är ju en expert på det! haha!
Sen har jag letat efter en bild som vi ska ha på inbjudningskorten till Lillemans dop! Men jag har ju så många fina foton på han så jag vet inte vilket jag ska välja! :P Amanda ska hjälpa mig att göra korten sen. Hon ska ju trots allt bli Gabriels Gudmor så då får hon göra lite nytta ;) haha! Nä skämt o sidor. Amanda är duktig på att fixa och jag vill ju att det ska bli fina inbjudningskort =)

På tal om annat! Är det inte helt underbart med regn idag! Det har varit så kvavt de senaste dagarna! Så idag är verkligen regnet och kylan välkommet av mig!
Nä nu ska jag fortsätta med bilderna! Sen blir det kaffe med mamma, åsa och amanda! ♥

hörs sen!
ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0