Öhhh!

Fy fan vilken natt! Jag har inte kunnat sova alls! Sist jag kollade på klockan var den runt kvart i sju.. Sen måste jag ha slumrat till.. Vaknade sen igen vid halv tio. Och då låg lilleman fortfarande och sov. Jag fick väcka honom för att han inte skulle sova för länge :P Så nu sitter vi och tittar på tv, eller jag tittar på tv och skriver blogg och lilleman ligger i sitt babygym och leker.
Vid ett ska jag på arbetsintervju! Denna gången på Arena hotellet! Dom söker städpersonal så jag skickade in mitt cv till dom igår och fick svar nästan direkt att hon ville att jag skulle komma på intervju.
Intervjun jag var på igår gick bra. Dom sa att jag låg bäst till av alla som dom hade intervjuat. Men dom ville nog hellre att jag skulle bli säljare än telefonist som jag sökte till. Men vi får se hur det blir.

Efter intervjun ska jag, lilleman och mamma åka ut till Lisbeth som är på något hundpensionat och passar hundar.
Efter det så vet jag inte. Jag ska ringa Amanda och se vad hon har för planer för ikväll. Annars blir det en lugn kväll hemma igen. =)

Nej nu måste jag göra mig iordning så jag e klar till 12.
Jag skriver kanske senare.

Ta hand om er!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0