Nattblogg..

Anledningen till att jag skriver blogg så sent är för att på kvällen är min enda "egna" tid. När lilleman har gått och lagt sig för dagen kan jag sätta mig ner och ta det lugnt. Titta på tv och sitta vid datorn, plocka lite här hemma och bara ta allt i min egna takt. För på dagarna "jobbar" jag ju ^^,

Igår så var jag och lilleman i Trönninge och hälsade på lite. Alltid lika trevligt :)
Sen på kvällen var vi hembjudna till mammas kompis på en grillkväll. Det bjöds på god mat och dricka och en massa prat och skratt! Mycket trevligt måste jag säga.
Dock var det inte lika trevligt när vi kom hem och jag hade lagt mig. Då upptäckte jag hur mkt jag hade blivit myggbiten! Jag måste ha väldigt gott blod för de där förbaskade myggorna flockas runt mig!
Så jag låg och kliade på hela kroppen och svullnade upp! haha! Nä, men när jag får myggbett så blir dom enorma!
Inte nog med att jag låg och kliade hela tiden, utan de satans fiskmåsarna hade slagsmål lr nåt utanför! Det var ett jävla liv! Jag förstår inte hur Lilleman inte vaknade!
Men efter någon timme somnade jag.
Men usch jag hade en sån hemsk mardröm! Jag vaknade och var helt förstörd!
Drömmen började med att jag var med om att jorden höll på att gå under! Den snurrade runt jätte snabbt så allt bara flög runt! Och jag och 3 andra människor satt i en hamock när allt hände, men vi klarade oss för vi sprang i den när allt snurrade?!? Allt var upp och ner och allt var förstört! Sen fortsatte drömmen om nåt ännu värre! Vi skulle på fest någonstans och Amanda skulle fixa en överrasknings fest av nåt slag, och så hade hon fixat så att familjen i trönninge skulle passa lilleman. Men hon hade bara lämnat honom där utan mat, blöjor, kläder osv! Jag var helt förstörd! Jag ringde bort till trönninge och dom hade gett honom 11 år gammal välling?!! Jag blev så ledsen att jag sket i festen och åkte och hämtade hem lilleman!
Hahah vilken jäkla dröm!
I morgon ska jag träffa underbara Emelie! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0