Jag förstår inte..?

Jag förstår inte varför jag inte kan sova? Jag är pigg och ligger bara och glor upp i taket.. Jag ligger bara och tänker hela tiden. På framtiden, på livet, på fiskmåsarna utanför, lyssnar på lillemans andetag, hör hur Santo vandrar runt.. Jag ligger och lyssnar på alla ljud som är här runtomkring. Det e några som har en stor fest nåt hus ifrån oss, stora högtalare som spela ganska bra musik, folk som skrattar och har trevligt! Och här ligger kah i sängen klar vaken och kan inte sova. Jag ska ju jobba i morgon. Jag måste ju faktisk sova..
Hmm.. Kanske ska kolla på min sida där man kan se serier om jag kan se nåt avsnitt av criminal minds kanske?
Jag har fått massa utslag på mina händer som inte vill försvinna! Jag måste nog gå till läkaren iallafall och kolla upp dom, för nu har de börjat att klia.. Om ni ville veta :P haha!
Nä nu ska jag försöka slappna av och sova.
Vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0