En härlig fredag

Idag har det varit en ganska lugn dag på jobbet.. Dock kommer det inte bli lika lugnt på söndag då alla gästerna checkar ut :P Det e ju laxa cupen i stan nu så hela hotellet e fullbokat.
Vi fick sluta en timme tidigare idag =) En timme gör ganka mkt faktiskt, dagen hemma med familjen blir ju lite längre =)
Jag upptäckte idag att jag har två visdomständer som e påväg upp. Jag trodde bara att det var den där uppe som varpåväg, men tji fick  jag. Jag hoppas att jag slipper dra ut dom sen. Det går ju så mkt snack om dessa jäkla visdomständer så man blir ju knäpp i huvet!
Lilleman börjar ju ocå få tänder =) Man ser att de små vita bissingarna e på väg upp, och man känner dom med! haha! Han ska ju bita i allt han får tag i! Och råkar man ha din hand nära honom så känns det vill jag lova :P
Nä nu ska jag se på The Trueman Show.
Hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0