Dagen kunde ju inte bli bättre! :D

Dagen började inte så bra. Jag var seg och inte alls på humör!
Men när klockan började närma sig 13 tiden kände jag mig på lite bättre humör. Jag skulle ju på intervju!  Jag bet ihop och slog på den glada Cissi. Gick på  intervju och fick jobbet direkt! :D haha! Det kunde ju verkligen inte bli bättre! Så jag börjar jobba i morgon för att komma in i det och se hur allt funkar osv. Äntligen Säger jag bara! Fy fan va glad jag är! Ni anar inte! När jag körde därifrån satt jag och log hela vägen hem! haha! Såååå jävla najs!

Nej nu ska jag ta och äta något riktigt gott och fira med en cider! haha!
Ta hand om er så hörs vi i morgon!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0