Vilket nyår! Haha

Vilket nyår vi fick igår! Dagen började med att jag fick värkar och slemproppen gick på morgonen och sen höll värkarna i sig hela dagen.. Det var inte med jämna mellanrum hela tiden, men ju närmare kvällen kom, desto närmare kom värkarna.. Tillslut var vi tvungna att åka upp till förlossningen.. Värkarna kom allt närmare varandra och jag fick så jäkla ont! Så det blev ingen inskålning av det nya året för oss, utan vi fick sitta i ett rum och höra alla raketerna smälla :p Jag fick ligga med en ctg ett tag för att mäta bebisens hjärtljud och mina värkar.. Sen undersöktes jag och fick två panodil! Inte för att dom hjälpte men :p hahah! Men vi fick åka rekomendationen att åka hem och försöka sova lite.. Och efter ett varmt bad och en dusch, la jag mig sedan för att sova med en värmekudde för ryggen.. Och jag somnade direkt! Jag har vaknat två ggr, men inte mer, vilket är skönt! Så vi får se vad dagen har att ge :) Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ta dagen som den kommer :) Vem vet.. I morgon kanske vi är föräldrar? ;)

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Är det en liten lurifax du har i magen.

Jag har varit inne och kolla på Ylvas FB i natt, flera gånger. Du vet...vi är många många som väntar med spänning.

Lycka till och sköt om er.

Kram

2011-01-01 @ 14:09:23
URL: http://lisbethotoserna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0