Som en söndag ska vara

Idag har det varit en perfekt söndag!
Vi fick sova mer än en timme inatt. Gabriel vaknade bara en gång och var hungrig, och sen sov han hela natten! Så man vaknade utvilad och sen fick jag frukost på sängen av min älskling!
Medans Gabriel sov efter maten så bäddade jag rent sängen och sen tog jag en varm dusch! Jag kände mig så lugn och utvilad =) Härlig känsla må jag säga!
Sen vid halv fyra kom Emelie, Paulina, Amanda, Åsa, Bengt och mamma på lite fika! Gabriel fick fin fina kläder av Emelie och Paulina =) Tack så jätte mycket igen =)

Så om jag ska resumera denna helgen så har den varit helt underbar! Så himla härlig och lugn, bara en massa kärlek! ♥

Ett foto från idag som min kära kusin tog


Kommentarer
Postat av: Paulina

det var jättemysigt att få träffa er, hela familjen!! :)

2011-01-24 @ 18:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0