Ni ska bara veta hur mkt det betyder!

Jag är så tacksam för alla mina nära och kära! Alla som erbjuder sig att hjälpa till om vi behöver hjälp! Ni anar inte hur mkt det betyder för mig och hur mycket det värmer i hjärtat!
Jag kan vara sån att jag vill klara av saker själv, men ibland måste man tillåta sig själv att ta emot hjälp! Och det gör jag nu. För det är ett ansträngande jobb att vara mamma på heltid! Man sover inte ordentligt på nätterna för man vaknar av det minsta ljud Gabriel gör ifrån sig. Man har fullt upp med att byta blöjor, torka upp när han kräker, ge medicin, trösta när han e ledsen eller bara hålla om honom när han vill ha närhet osv osv.. Samtidigt som jag har Santo att ta hand om som behöver gå ut och rastas.. Men det är nog det bästa jobbet jag har haft hittills ;) Så jag klagar inte =)

Idag har varit en lugn men endå ansträngande dag. Det känns som om jag inte har fått någonting gjort.. Jag hade behövt tvätta men jag har inte hunnit. Jag hade behövt göra en massa saker känns det som. Men jag har helt enkelt inte orkat. Man fick inte så mkt sömn inatt för Gabriel bestämde sig för att vakna vid tre och ville inte somna om förrens vid halv fem. Så man satt och ammade i en timme och sen fick jag ligga och gosa med honom tills han somnade! :P Så i morse var man ganska trött ;)

Men jag har haft en höjdpunkt idag! Och det var när mina älskade vänner Dex, Sara och Anna kom på besök! Gud vad jag har saknat er! Det känns som om det var evighetersen vi träffades! Och jag blev så hmla glad när ni kom! Och tack ännu en gång för de superfina presenterna Gabriel fick! ♥

Egentligen borde jag sova nu, för i morgon bitti kommer BVC på hembesök 8.30!
Så jag får nog avrunda här för annars kommer jag nog inte komma upp i tid i morgon!

Men ni får ha det så bra så hörs vi i morgon!
Ta hand om er!



Kommentarer
Postat av: Sara

Åh Cissi, det var så kul att få träffa dig och lilla Gabriel igår! Vi har saknat dig med må du tro och jag har tänkt mycket på dig och gör det fortfarande. Såg så underligt (men bra) ut att se dig med en liten bebis i famnen :) Lilla Cissi, mamma liksom :) Hoppas du kan få lite sömn nu,allt blir säkert lättare när du får rutin på hela den här mamma-processen :) Sen när han bli äldre kan jag vara lektant, shihi :)Stor kram till Er! Puss & Kram

2011-01-20 @ 19:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0