Lilla ängeln!

Hej allesammans! Vi är fortfarande kvar på bb, men allt e bra med oss. Man kan ju inte må bättre nu när vår ängel kommit till världen <3 Vi har fått ett jätte fint rum så vi kan vara tillsammans hela familjen. Vilket är jätte skönt! Först hade vi ett rum, men det är så fullt så dom var tvugna att dela upp rummet. Så i förmiddags kom en ny familj och vi kunde inte ha kvar vårt rum. Men personalen Har varit jätte snälla och fixat oss ett familjerum nu :) personalen här är förresten hur underbara som helst! Jätte hjälpsamma och trevliga! Fast det finns en tant som nog inte är så glad i män :p haha! Hon är inte alls lika trevlig mot Micki som hon är mot mig :p Jag har inte tillgång till internet här, så jag bloggar via mobilen. Därför det kanske ser konstigt ut i bloggen nu. Jag har inte full koll på hur man ändrar och har sig via mobilen.. Men men, nu är det dags för lite ammning. Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: nicolina

Va glad jag är för er skull!!! O bilden jag såg på facebook, hur fin som helst! Fina föräldrar, fina barn. hehe!!!

2011-01-06 @ 17:49:05
URL: http://leeelooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0