Kexchoklad!

Åh jag har nog blivit lite smått beroende av kexchoklad! Jag kan lixom inte sluta äta det :P
Det e ju inte så värst nyttigt att trycka i sig kexchoklad varje dag ;) Men vafasen! Jag kan inte låta bli dom! Hahah!
Men då är det ju tur att jag fick ett Kinect av Micki i present så då tränar man ju lite där ;)
Idag när Gabriel sov så flyttade jag undan bordet i vardagsrmmet och körde lite moves framför kinect! haha! Jag skulle kanske ha dragit för gardeinerna kom jag på nu.. Det måste se roligt ut när man ser in i vårt vardagsrum och där står jag och flänger fram och tillbaka! Haha! Vi ska köpa ett dansspel sen oxå så då kommer man kanske göra av med något kilo där ;)

Nej nu e det dags för blöjbyte!
Hörs i morgon!

Ta hand om er!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Underbar bild på lillesolstrålen!!



Klockrent med lite dans i vardagsrummet.. själv köpte jag en träningsdvd, boxaerobics.. o jag säger bara jösses! herregud vad jag såg ut när jag gjorde de... du kan få låna den nån dag. :)

2011-01-25 @ 12:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0