För lite sömn resulterar i huvudvärk..

Man ska inte ta ut lyckan i förskott ;) Jag var ganska lättad äver att Gabriel sov så bra under första natten vi sov hemma. Men inatt.. Oj, den va inte rolig! Han åt och åt och ville ligga vid tutten hela tiden! Det blev inte mkt sömn för min del ;) haha! Men som sagt, det e bara att vänja sig ^^, Jag fick sova lite längre idag bara :P + att man fick lite huvudvärk på köpet ;)
Micki var så snäll och kom in med frukost på sängen till mig!
Han är verkligen helt underbar ♥

Jag tänkte skriva lite om förlossningen oxå, men jag orkar inte riktigt nu. Det får bli när man har landat lite mer. Så ni får hålla er ett litet tag till ;)

Nej nu ska jag vila lite, Gabriel sover nu och då passar jag på att ta en powernap ;)

Ha det så bra kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0