Ett stort glas te!

Jag fryser så mkt så det e inte sant! Denna lägenheten är så jäkla kall så man måste gå med inneskor på sig och dubbla tröjor ibland! Men så kan det vara med hörnlägenheter.. Synd bara att vi inte har något gnistskydd för annars hade jag allt satt igång brasan och värmt upp lägenheten.. Men jag får tända lite värmeljus istället och dricka mitt te! Tog ett stort glas och kokade upp lite te nu när Gabriel äntligen har somnat! Får se om man kan hinna bli lite varm innan det e dags för Santos runda.. Ut i kylan igen! Brr!
I morgon ska vi till BVC och väga och mäta Gabriel. Ska bli kul att se om han har gått upp mer i vikt och hur mkt han har växt. Spännande =) Sen ska jag nog följa med mamma när hon ska klippa sig lite senare på dagen.

Mamma och Sarah kommer snart hit och hjälper mig lite med sysslor. Gabriel bara skriker hela tiden så jag hinner inte med att göra något! Det är så frustrerande när man inte vet varför han skriker.. Man vill ju hjälpa till om han har ont lr vad det nu är.. Men han kan ju inte säga vad det e så man känner sig så hjälplös ibland.. =( Sen lagar vi nog lite mat, för jag har ju knappt ens hunnit äta idag.. Så fort man lägger ner Gabriel så börjar han gråta efter en stund.. Han kanske bara e sällskaps sjuk.. Eller jag vet inte vad det e.. Men det e bara att bita ihop och vara stark :)

Ikväll kommer Micki hem! Jag har verkligen saknat han jätte mkt denna veckan så det ska bli så mysigt att få ha han hemma! ♥

Nej nu e det dags för lite sysslor i hemmet innan lillen vaknar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0