6 kilo kvar!

Sitter just nu med Gabriel vaggandes i mina knä.. Han har precis fått mat och blivit bytt på och fått på sig sina fina kläder. Så snart somnar han igen :P Inatt har han faktiskt sovit ganska bra. Vi var bara uppe vid halv fyra sen sov vi fram till halv nio då det var dags för lite mat igen. Så man har fått sig lite mer sömn inatt =)
Nu ska jag snart klä på mig och sen bege mig ut i kylan med Santo och vagnen. Så jag skriver nog lite mer senare istället.
Dex kommer kanske förbi sen efter jobbet.. Då ska vi spela kinect :D höhö
Sen runt 6 tiden kommer Michel och hans tjej och hälsar på lite!

Oh vill ni veta en rolig sak?
Jag har gått ner 7 kilo sen Gabriel föddes! Det e najs! Nu är det bara 6 kilo kvar tills jag når vikten jag hade innan graviditeten! Det går bra nu, kompis det går bra nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0